"Ні - дитячому курінню!" 29-09-2004
29 вересня, 2004 р.
Цього року вже вдруге відбувся конкурс для журналістів національних та регіональних ЗМІ "Ні - дитячому курінню!", результати якого було оприлюднено днями.
За інформацією "України Молодої", ініціаторами конкурсу є Всеукраїнська благодійна організація "Громадська Рада з соціальних проблем розвитку підростаючого покоління" та Національна спілка журналістів України.
Фінансову підтримку конкурсу надало Акціонерне товариство "Філіп Морріс Україна".
Конкурс проходить в рамках програми Громадської Ради з запобігання доступу дітей до сигарет у пунктах продажу (багатьом знайомі наклейки переважно жовтого кольору "Ми не продаємо сигарети неповнолітнім"), адже завдяки публікаціям у ЗМІ поступово формується відповідна думка громадськості, привертається увага населення до цієї гострої соціальної проблеми.
За I півріччя було здійснено близько 400 перевірок у вибіркових торгових точках усіх 27 регіонів України. І в жодному випадку підліткам-добровольцям не відмовили у придбанні сигарет!
Лише за чотири конкурсних місяці в провідних національних та регіональних ЗМІ вийшло понад 100 грунтовних матеріалів, автори яких закликають співвітчизників не бути байдужими і не стояти осторонь проблеми дитячого куріння.
За словами виконавчого директора Громадської Ради Марини Галябарник, цього року в конкурсі взяли участь удвічі більше журналістів, ніж під час минулорічної акції.
Через масштабність і глибину тематики конкурсу першу премію вирішено було не призначати в жодній номінації, а вивільнені призові кошти було спрямовано на заохочення молодих авторів - представників регіональних ЗМІ. Загальний призовий фонд становив близько 30 тисяч гривень.
У залежності від успішності результатів акції конкурс серед мас-медійників буде продовжено.
|