УКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ ГРАНТОДАВЦІВ (УФГ) ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАД ДИРЕКТОРА ТА МЕНЕДЖЕРА ПРОГРАМ
12 грудня, 2005 р.
Український форум ґрантодавців – це асоціація місцевих та міжнародних донорів, головною метою якої є розвиток відповідальної та ефективної благодійної діяльності задля розвитку українського суспільства.
Завданнями Форуму на найближчий час є: підтримка спілкування та взаємного навчання між членами; сприяння розвитку організованої філантропії в Україні шляхом лобіювання та збільшення громадської обізнаності про доброчинність; розвиток і поширення європейських стандартів і сучасної практики серед благодійницьких організацій; надання консультаційних послуг корпораціям та особам, які бажають започаткувати ґрантодавчу програму чи організацію; залучення нових членів та інституційний розвиток форуму.
- Директор
Посадові обов’язки
Організаційні
- Розробка та внесення на розгляд Правління стратегії розвитку УФГ, робочих планів та бюджетів.
Постійна підтримка контактів з Правлінням та внесення пропозицій щодо порядку денного засідань Правління.
- Постійна підтримка контактів з членами УФГ для реалізації запланованих заходів та збільшення кількості членів організації.
- Підтримка контактів з державними установами та організаціями і особами, що мають вплив на формування громадської думки задля забезпечення втілення законодавчих ініціатив, в межах інтересів УФГ.
- Прийом на роботу та керівництво персоналом УФГ (прийом на роботу персоналу верхньої ланки та аналіз його діяльності вимагає розгляду та затвердження Правління).
- Контроль за використанням фінансів та виконанням програм УФГ.
- Розвиток стратегії залучення фінансування.
- Представлення інтересів УФГ як на міжнародному, так і на національному рівнях.
- Підтримка зовнішніх зв’язків з фондами та іншими форумами донорів.
Програмні
- Налагодження та підтримка контактів з корпоративними донорами. Організація програм сприяння та надання послуг корпоративним донорам.
- Керівництво програмою сприяння покращенню законодавства щодо філантропії в Україні.
Необхідні уміння та навички
- відмінні навички міжособистісного спілкування, оформлення документів;
- креативність у розробці та втіленні стратегії, програм і проектів;
- вільне володіння англійською мовою;
- наявний досвід співпраці з державними інституціями;
навички лідерства / керівництва;
- можливість їздити у відрядження (до 20% робочого часу);
- не менш ніж 3-річний досвід роботи в українських чи міжнародних донорських організаціях (бажано);
- досвід роботи з бізнес-структурами.
Кандидатам на посаду директора слід подати мотиваційний лист, що деталізує зацікавленість у даній посаді, пояснення відповідності свого досвіду та навичок даній посаді, а також своє CV та есе на тему перспектив розвитку донорства та філантропії в Україні та ролі у цьому асоціації донорських організацій. Есе може бути написане українською чи англійською мовами. Обсяг тексту не повинен перевищувати 4 сторінки (12 розмір шрифту, одинарний інтервал між рядками). Для написання есе ми також заохочуємо ознайомитися з досвідом форумів донорів та асоціацій грантодавців у світі, особливо в Європі та Північній Америці.
Оплата праці є конкурентноспроможною та залежатиме від досвіду кандидата.
Документи слід надсилати Світлані Супрун (suprun@carrier.kiev.ua).
Контактний телефон: +38(050) 351 6454.
Кінцевий термін прийому документів – 30 грудня 2005 року.
- Менеджер програм
Посадові обов’язки
PR та інформаційні ресурси
- Підтримка та розвиток інформаційних ресурсів УФГ (веб-сайт, дайджест новин, рекламні та презентаційні матеріали тощо).
- Допомога в розвитку та впровадженні PR-стратегії та стратегії популяризації донорства та філантропії.
Менеджмент подій
- Організація регулярних зустрічей членів УФГ, засідань Правління УФГ, конференцій та інших заходів.
Програмна підтримка
- Надання послуг членам УФГ у підтримці взаємних контактів.
- Впровадження світових стандартів, найкращих практик та етичних засад діяльності донорських організацій.
Офіс-менеджмент
- Забезпечення щоденного функціонування офісу.
Необхідні уміння та навички
- відмінні організаційні та комунікаційні навички, а також навички планування;
- досвід у сфері PR, маркетингу, організацій та проведення заходів, а також змістовного наповнення веб-сайтів та виготовлення презентаційних матеріалів;
- вільне володіння англійською мовою;
- професійний досвід роботи в українських чи міжнародних донорських організаціях або НУО (бажано);
- досвід роботи з мас-медіа (бажано).
Кандидатам на посаду програмного менеджера слід подати мотиваційний лист, що деталізує зацікавленість у даній посаді, пояснення відповідності свого досвіду та навичок даній посаді, а також своє CV.
Документи слід надсилати Світлані Супрун (suprun@carrier.kiev.ua)
Контактний телефон: +38(050) 351 6454.
Кінцевий термін прийому документів – 30 грудня 2005 року.
КОНТАКТИ
Світлана Супрун
Тел.:+38(050) 351 6454
Ел. пошта: suprun@carrier.kiev.ua
|