Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

Фонд Країна Добродій
Газета Нова Доба - видання про Київ і столичну область
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Конкурс "Cоціальна телереклама - за чесні вибори"

16 квітня, 2004 р.

    2004 року Міжнародний фонд “Відродження” має намір підтримати громадські ініціативи та проекти, що мають на меті сприяти демократичному прозорому виборчому процесу шляхом об’єктивного інформування громадян щодо перебігу виборчої кампанії та виборів Президента.
    
    МФВ також має намір підтримати ініціативи, що спрямовані на формування свідомого виборця за допомогою проведення інформаційних кампаній на національних та регіональних телерадіоканалах і в друкованих виданнях, що передбачають просвіту виборців щодо їх виборчих прав, механізмів захисту, відповідальності за порушення законодавства про вибори тощо.
    
    Мета конкурсу - сприяння демократичності президентських виборів 2004 року шляхом підвищення рівня обізнаності виборців стосовно їх прав і обов'язків за допомогою соціальної реклами.
    
    Аудиторія конкурсу - медіа-об’єднання в складі засобів масової інформації та громадських організацій.
    
    Вимоги до роликів:
    - кількість – до 10 одиниць;
    - хронометраж – до 30 секунд;
    - останній термін завершення виробництва – 1 вересня 2004 року;
    - цільова аудиторія – виборці.
    
    Тематичні пріоритети:
    - роз’яснення важливості чесних та прозорих виборів як механізму ефективного впливу громадськості на владу та найважливішого чинника демократії;
    - підвищення зацікавленості виборців до отримання вичерпної й збалансованої інформації про програми кандидатів у президенти;
    - стимулювання особистої зацікавленості виборців у чесних виборах;
    - запобігання порушенням виборчого законодавства, зокрема з боку посадових осіб;
    - формування демократичної атмосфери проведення виборів.
    
    Проект має містити тематичний план виробництва роликів. Перевагу буде надано проектам, що містять синопсис (короткий опис) роликів.
    
    Згадки про конкретних учасників виборів та використання в роликах відео/аудіозасобів образів, що асоціюються з конкретними кандидатами, не припускаються.
    
    Рекламні ролики призначено для показу на центральних та регіональних телеканалах.
    Максимальний бюджет проекту - 50 тисяч доларів США.
    
    Останній термін подання проектів - 20 квітня 2004 року.
    
    Результати розгляду проектів буде оголошено до 15 липня 2004 року.
    
    Контактні особи:
    Оксана Волошенюк, директор програми "Засоби масової інформації"
    тел: +380 (44) 461 95 00 | факс: +380 (44) 216 01 66
    eлектронна пошта: voloshenuk@irf.kiev.ua
    офіс: м. Київ, пров. Бехтерєвський, 13-a, кім. 10
    
    Дмитро Котляр, менеджер програми "Засоби масової інформації"
    тел: +380 (44) 461 95 00 | факс: +380 (44) 216 01 66
    eлектронна пошта: kotliar@irf.kiev.ua
    офіс: м. Київ, пров. Бехтерєвський, 13-a, кім. 10
    
    Станіслав Лячинський, координатор програми "Засоби масової інформації"
    тел: +380 (44) 461 95 00 | факс: +380 (44) 216 01 66
    eлектронна пошта: liachinskiy@irf.kiev.ua
    офіс: м. Київ, пров. Бехтерєвський, 13-a, кім. 5


Яким суспільним інституціям ви довіряєте найбільше?
Президенту
Верховній раді
Уряду
органам місцевого самоврядування
Армії
Поліції
Цекрві
Громадським організаціям
Волонтерам
Нікому не довіряю