Корпорація Mіcrosoft проводить міжнародні студентські змагання в області інформаційних технологій "Mіcrosoft Іmagіne Cup 2004".
24 січня, 2004 р.
Загальні положення
Змагання складаються з чотирьох тематичних конкурсів, брати участь у яких можна незалежно:
- Конкурс програмних проектів
- Комп'ютерна графіка і віртуальна реальність
- Конкурс алгоритмічних рішень
- Фестиваль короткометражних фільмів і кліпів.
-Фінал змагань відбудеться в червні 2004 р. у Бразилії.
Офіційний сайт змагань - www.іmagіnecup.com
Правила змагань (на англійському).
Конкурс програмних проектів
Ціль конкурсу полягає в тому, щоб виділити і підтримати найбільш цікаві студентські програмні проекти, стимулювати обмін ідеями і перспективні дослідження в області проектування і реалізації сучасних інформаційних систем.
Цього року основна увага буде приділятися проектам, реалізованим на основі технологій Web Servіces і .NET.
Брати участь у конкурсі можуть команди інститутів і університетів, що складаються не більш ніж з чотирьох учасників - студентів і аспірантів. Допускаються команди, що складаються зі студентів різних вузів.
Конкурс буде проходить у два етапи - регіональні тури і міжнародний фінал. У рамках українського туру компетентне журі відбере найбільш цікаві проекти і на основі очних виступів команд визначить переможців. Національний етап конкурсу пройде наприкінці лютого - початку Марта в Києві. Команда, що зайняла перше місце в українському конкурсі, продовжить змагання з переможцями з других країн у рамках міжнародного фіналу в Бразилії.
Всім учасникам національного туру будуть вручені коштовні подарунки, а в міжнародному фіналі встановлені наступні грошові призи :
- За 1 місце: $25,000 які будуть нарівно поділені між членами команди
- За 2 місце: $15,000 які будуть нарівно поділені між членами команди
- За 3 місце: $10,000 які будуть нарівно поділені між членами команди
При визначенні переможців будуть прийматися в увагу наступні критерії:
- Новизна й оригінальність пропонованих рішень;
- Соціальна чи комерційна значимість (корисність) проекту;
- Програмна реалізації системи;
- Ступінь інтелектуальності системи;
- Загальна презентація.
Опис вимог до проектів, що представляються
Для участі в конкурсі необхідний подати заявку, що містить наступну інформацію:
- Назва ВУЗУ
- Назва проекту
- Його короткий опис (1-2 сторінки)
- Склад команди
- Контактна інформація (контактне обличчя, поштова й електронна адреса, телефон)
- Специфікацію проекту відповідно до правил конкурсу.
Заявку треба послати по електронній пошті на адресу іmagіnecup@ukr.net, тема листа: "Mіcrosoft Іmagіne Cup 2004".
Реєстрація відкривається 1 листопада 2003 р.
Останній день подачі заявок і відправлення специфікацій проекту - 20 лютого 2003 р.
Попередній добір проектів і підтвердження участі - 5 Марта 2004 р.
Фінал - 19 Марта 2004 р.
Комп'ютерна графіка і віртуальна реальність
Ціль конкурсу полягає в тому, щоб виділити і підтримати найбільш цікаві інтерактивні додатки, включаючи ігрові і пізнавальні.
Цього року увага буде звернено на студентів, що використовують Vіsual Studіo .Net і Dіrect9.
Брати участь у конкурсі можуть команди, що складаються не більш ніж з чотирьох учасників - студентів і аспірантів.
Конкурс буде проходить у два етапи: заочний і очний.
На першому етапі команди представляють інтерактивні додатки, що після попереднього добору будуть виставлені для обговорення і голосування на спеціальному Web-сайте.
5 команд - переможців заочного конкурсу візьмуть участь у міжнародному фіналі в Бразилії.
Переможцям конкурсу будуть вручені грошові призи і коштовні подарунки.
Для участі в конкурсі необхідний до 15 Марта 2004 р. зареєструватися на сайте www.іmagіnecup.com.
Реєстрація відкривається 1 січня 2004 р.
Конкурс алгоритмічних рішень
Ціль конкурсу полягає в тому, щоб виділити і підтримати студентів, здатних швидко і якісно вирішувати алгоритмічні задачі на сучасних мовах програмування.
Цього року увага буде звернено на студентів, що використовують при реалізації своїх алгоритмів Vіsual Studіo.
Конкурс індивідуальний.
Конкурс буде проходить у трьох етапу: 2 заочних і 1 очний.
На перших двох етапах переможці конкурсу будуть визначатися за підсумками onlіne-турниров, у яких учасникам за обмежений час запропонують вирішити ряд задач. Переможці кожного етапу будуть відзначені призами.
5 команд - переможців заочних конкурсів візьмуть участь у міжнародному фінальному турнірі в Бразилії.
Переможцям конкурсу будуть вручені грошові призи і коштовні подарунки.
Для участі в конкурсі необхідний до 15 Марта 2004 р.зареєструватися на сайте www.іmagіnecup.com.
Реєстрація відкривається 1 січня 2004 р.
Фестиваль короткометражних фільмів і кліпів
Ціль конкурсу полягає в тому, щоб продемонструвати можливості сучасних технологій для розповіді на тему "Культура інновацій".
Брати участь у конкурсі можуть команди, що складаються не більш ніж з чотирьох учасників - студентів і аспірантів.
Конкурс буде проходить у два етапи: заочний і очний.
На першому етапі команди представляють короткі (5-10 хв.) англомовні (чи з англійськими субтитрами) фільми, що після попереднього добору будуть виставлені для обговорення і голосування на спеціальному Web-сайте.
5 команд - переможців заочного конкурсу візьмуть участь у міжнародному фіналі в Бразилії.
Переможцям конкурсу будуть вручені грошові призи і коштовні подарунки.
Для участі в конкурсі необхідний до 15 Марта 2004 р. зареєструватися на сайте www.іmagіnecup.com.
Реєстрація відкривається 1 січня 2004 р.
|