Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ІНТЕГРО
Фонд Країна Добродій
Газета Нова Доба - видання про Київ і столичну область
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Конкурси за програмою "Зміцнення незалежних засобів масової інформації в Україні"

9 липня, 2006 р.

    Міжнародний фонд "Відродження" та Інтерньюз-Нетворк оголошують конкурси за програмою "Зміцнення незалежних засобів масової інформації в Україні" в рамках Відкритого Фонду для ЗМІ України.
    
    Кошти Відкритого Фонду для ЗМІ формуються за рахунок внеску Міжнародного фонду "Відродження" та Гранту №121-A-00-03-00004-00, наданого Інтерньюз-Нетворк Офісом з питань демократичних і соціальних перетворень, Бюро по країнах Європи та ННД Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
    
    Відкритий Фонд для ЗМІ України є спільною ініціативою Інтерньюз-Нетворк та Міжнародного фонду "Відродження" (МФВ). Міжнародний фонд "Відродження" виступає в ролі організації, що здійснює прийом та обробку проектів, а також забезпечує їх розгляд.
    
    Відкритий Фонд для ЗМІ України – це конкурсна програма грантів, мета якої: 1) сприяти реформуванню, дотриманню та виконанню законодавства в інформаційній сфері; 2) підвищити відповідальність та підзвітність органів влади шляхом підтримки проектів з підготовки та поширення інформаційних продуктів.
    
    Процедура відбору
    
    Оцінювання проектів здійснюватиметься незалежними експертами. Остаточне рішення прийматиметься Спільною групою управління Відкритим Фондом для ЗМІ, яка складається з представників МФВ та Інтерньюз-Нетворк.
    
    Рішення щодо проектів будуть повідомлені претендентам упродовж 45 днів з останнього дня терміну подання проектів.
    
    Результати конкурсів будуть оприлюднені.
    
    Загальні вимоги
    
    · Витрати претендента, пов’язані з підготовкою проекту, не відшкодовуються.
    
    · Термін виконання проекту не повинен перевищувати одного року.
    
    · Проекти, подані засобами масової інформації, засновниками (співзасновниками) яких є державні органи, органи місцевого самоврядування або політичні партії, не розглядатимуться.
    
    · Проекти, спрямовані на підтримку будь-яких політичних партій чи захист політичних інтересів, не фінансуватимуться.
    
    · Проекти, подані постійними партнерами Інтерньюз-Нетворк, а саме: Незалежною асоціацією телерадіомовників, Українською асоціацією видавців періодичної преси, MГО "Інтерньюз Україна", ГО “Телекритика”, Інститут Медіа Права, Міжнародною Радою з наукових досліджень та обміну, Кримським та Київським інформаційними прес-центрами також не розглядатимуться. Ці організації також не можуть виступати в ролі одержувачів коштів у рамках підтриманого за конкурсом проекту.
    
    · Реалізація проекту починається з моменту підписання відповідної грантової угоди.
    
    · Виконавці проекту подаватимуть фінансові та змістовні звіти про виконання проекту відповідно до умов грантової угоди.
    
    Конкурс
    
    "Сприяння реформуванню, дотриманню та виконанню законодавства в інформаційній сфері"
    
    
    Хто може брати участь у конкурсі
    
    Брати участь у конкурсі можуть: неприбуткові, недержавні юридичні особи, зареєстровані в Україні. Серед них: громадські організації, професійні асоціації журналістів та засобів масової інформації, благодійні фонди, аналітично-дослідницькі центри, правозахисні організації тощо.
    
    Пріоритети конкурсу (не в порядку черговості)
    
    · Підтримка ініціатив, спрямованих на захист прав та інтересів журналістів і засобів масової інформації.
    
    · Аналіз стосунків (трудових, майнових тощо) між журналістами та власниками ЗМІ та виопрацювання рекомендацій для упорядкування таких стосунків.
    
    · Сприяння реформуванню законодавства в інформаційній сфері (у т. ч. громадське мовлення); проведення юридичної експертизи та розробка проектів законів у цій сфері (для цього пріоритету є обов’язковим залучення до співпраці представників профільного Комітету Верховної Ради України).
    
    · Сприяння розробці механізмів захисту прав журналістів під час журналістських розслідувань, вивчення стандартів журналістської етики.
    
    Основні критерії відбору
    
    · Відповідність запропонованих засобів поставленим проектним завданням.
    
    · Залучення до виконання проекту
    
    · Короткострокові та довгострокові наслідки виконання проекту.
    
    · Організаційна спроможність, компетентність та минулий досвід претендента і партнерів, залучених до виконання проекту.
    
    · Професіоналізм і кваліфікація персоналу проекту та залучених експертів.
    
    · Обґрунтованість, припустимість та ефективність витрат за проектом.
    
    · Здатність до створення коаліцій задля найефективнішого вирішення проектних завдань.
    
    Можливі витрати
    
    Сума гранту може бути спрямована на наступні витрати:
    
    1) гонорари експертів;
    
    2) заробітна плата персоналу проекту;
    
    3) витрати на проведення інформаційних кампаній;
    
    4) службові відрядження в межах України;
    
    5) матеріально-технічне забезпечення проведення публічних заходів (круглі столи, конференції тощо);
    
    6) утримання офісу (зв’язок, орендна плата, канцелярія, витратні матеріали);
    
    7) публікація матеріалів.
    
    Проекти, які передбачатимуть співфінансування з боку інших донорських організацій та/або власні внески, матимуть перевагу.
    
    Загальний бюджет конкурсу - 90 000 доларів США.
    
    Конкурс
    
    "Підготовка та поширення інформаційних продуктів
    
    з метою підвищення відповідальності й підзвітності органів влади"
    
    Хто може брати участь у конкурсі
    
    Брати участь у конкурсі можуть:
    
    · приватні, прибуткові організації засобів масової інформації – друковані ЗМІ, телерадіокомпанії, Інтернет-видання, інформаційні агентства;
    
    · недержавні організації, якщо їхні проекти передбачають поширення результатів проекту за допомогою засобів масової інформації;
    
    · незалежні журналісти.
    
    Юридичні особи, які подають проект на конкурс, мають бути зареєстровані в Україні.
    
    Пріоритети конкурсу (не в порядку черговості)
    
    Проекти випуску нових інформаційних продуктів, радіопередач "гаряча лінія" ("дзвінки в студію"), газетних додатків, публікації спеціальних видань (бюлетенів), підтримки журналістських розслідувань, розвитку громадського мовлення, підсиленню внутрішньої комунікації у журналістському середовищі.
    
    Проекти мають бути спрямовані на підвищення відповідальності та підзвітності органів влади, протидію корупції, реалізацію функцій контролю ЗМІ за владою, організацію суспільного діалогу та дебатів тощо.
    
    Основні критерії відбору
    
    · Збалансованість редакційної політики: відкритість та сприйняття альтернативних точок зору під час висвітлення новин.
    
    · Безсторонній та неупереджений характер інформування, що виключає підтримку будь-яких партій чи груп, його соціальна спрямованість.
    
    · Висвітлення альтернативних точок зору представників різних груп інтересів під час створення продукції (програм).
    
    · Значна аудиторія засобу масової інформації, залученого до проекту.
    
    · Організаційна спроможність, компетентність та минулий досвід претендента і партнерів, залучених до виконання проекту.
    
    · Обґрунтованість, припустимість та ефективність витрат за проектом.
    
    Можливі витрати
    
    Сума гранту може бути спрямована на наступні витрати:
    
    1) гонорари експертів;
    
    2) гонорари регіональних представників;
    
    3) заробітна плата персоналу проекту;
    
    4) службові відрядження у межах України;
    
    5) передплата інформаційних джерел (як друкованих, так і цифрових);
    
    6) утримання офісу (зв’язок, канцелярія).
    
    Проекти, які подано прибутковими організаціями, мають передбачати внесок претендента до загальної вартості проекту в розмірі не менше 25% від загальної суми фінансування проекту, яка запитується.
    
    Прибуткові організації та фізичні особи, які мають намір взяти участь у цьому конкурсі, повинні враховувати свої зобов’язання щодо сплати податків (зборів) у разі можливої підтримки проекту (отже, всі податки та обов’язкові збори мають бути деталізовані в бюджеті проекту).
    
    Загальний бюджет конкурсу - 120 000 доларів США.
    
    Конкурс
    
    "Інформаційні обміни між регіонами України"
    
    
    Хто може брати участь у конкурсі
    
    Брати участь у конкурсі можуть:
    
    · прибуткові організації засобів масової інформації – друковані ЗМІ, телерадіокомпанії, Інтернет-видання, інформаційні агентства;
    
    · неприбуткові організації, якщо їхні проекти передбачають поширення результатів проекту за допомогою засобів масової інформації;
    
    Юридичні особи, які подають проект на конкурс, мають бути зареєстровані в Україні.
    
    При участі у конкурсі пріоритети матимуть (не в порядку черговості)
    
    Пілотні проекти, що спрямовані на обмін інформацією та професійним досвідом між регіональними ЗМІ через журналістські обміни, коли журналісти одного ЗМІ тимчасово працюють у ЗМІ іншого регіону, й навпаки, завдяки чому створюють інформаційні матеріали (цикл статей, телевізійних та радіо програм), які друкуються або мають ефір у регіоні автора матеріалів.
    
    Проекти мають передбачати наявність одного або більше ЗМІ-партнера(ів) за проектом.
    
    Матеріали, створені у рамках проектів, мають неупереджено висвітлювати реалії та події, що відбуваються в інших регіонах, з метою подолання та усунення міфів і стереотипів, які останнім часом використовуються деякими ЗМІ.
    
    Основні критерії відбору
    
    · Збалансованість редакційної політики: відкритість та сприйняття альтернативним точкам зору під час висвітлення подій, створення новин.
    
    · Безсторонній (збалансований) та неупереджений характер інформування, що виключає підтримку будь-яких партій чи груп, його соціальна спрямованість.
    
    · Здатність організувати діалог, спираючись на пріоритети актуальності тем, коректності та толерантності їх висвітлення.
    
    · Залучення експертів з різних груп інтересів під час створення продукції (програм).
    
    · Значна аудиторія засобу масової інформації, залученого до проекту.
    
    · Організаційна спроможність, компетентність та минулий досвід претендента і партнерів, залучених до виконання проекту.
    
    · Обґрунтованість, припустимість та ефективність витрат за проектом.
    
    Можливі витрати
    
    Сума гранту може бути спрямована на наступні витрати:
    
    1) заробітна плата персоналу проекту;
    
    2) службові відрядження у межах України (проїзд (за виключенням авіа), проживання, добові);
    
    3) утримання офісу (зв’язок, канцелярія).
    
    Прибуткові організації та фізичні особи, які мають намір взяти участь у цьому конкурсі, повинні враховувати свої зобов’язання щодо сплати податків (зборів) у разі можливої підтримки проекту (отже, всі податки та обов’язкові збори мають бути деталізовані в бюджеті проекту).
    
    Загальний бюджет конкурсу - 48 000 доларів США.
    
    Загальні вимоги до проектів
    
    · Проекти подаються українською мовою.
    
    · Проекти оформляються за зразком аплікаційної форми, що знаходиться за адресою: http://www.irf.kiev.ua/ua/grants або може бути отримана безпосередньо в офісі МФВ за адресою: м. Київ, провулок Бехтерєвський 13а, 1-й поверх, або в інформаційних партнерів МФВ.
    
    · Обсяг проекту не повинен перевищувати 10 сторінок без врахування Обов’язкових додатків (див. нижче).
    
    · До проекту мають додаватись (Обов’язкові додатки):
    
    1) бюджет проекту;
    
    2) стислий виклад суті проекту англійською мовою обсягом до 1 сторінки.
    
    3) копія свідоцтва про реєстрацію юридичної особи;
    
    4) статут юридичної особи або інший документ аналогічної юридичної дії;
    
    5) резюме основних виконавців проекту;
    
    6) зразки публікацій (теле-, радіопрограм), що підтверджують спроможність претендента виконати поставлені завдання проекту (лише для проектів, які подаються засобами масової інформації за конкурсом "Підготовка та поширення інформаційних продуктів з метою підвищення відповідальності й підзвітності органів влади").
    
    · Сім друкованих примірників проекту (проект та додатки 1-5) слід надсилати поштою на адресу:
    
    Відділ управління проектами
    
    Міжнародний фонд "Відродження"
    вул. Артема 46
    м. Київ, 04053
    
    з позначкою "Відкритий Фонд для ЗМІ України" та зазначенням назви конкурсу.
    
    · Водночас слід надсилати електронну версію проекту разом з його бюджетом (додаток 1) та стислим викладом суті проекту англійською мовою (додаток 2) електронною поштою на адресу dyoma@irf.kiev.ua.
    
    Останній термін для подання проектів
    
    Останнім терміном для надсилання проекту поштою або подання його до Відділу управління проектами МФВ є 1 CЕРПНЯ 2006 року. Проекти, відіслані поштою або подані до Відділу управління проектами МФВ пізніше зазначеного терміну, не розглядатимуться.
    
    Зверніть увагу!
    
    Усі матеріали, що будуть подані разом з проектом, незалежно від результатів його розгляду, не повертаються. Рішення Спільної групи управління Відкритого Фонду для ЗМІ України стосовно проекту є остаточним і не переглядається. Рішення не рецензується, його підстави не розголошуються.
    
    Контактні особи:
    Сергій Дьома, менеджер Програми "Відкритий Фонд для ЗМІ”
    
    тел.: +38 (044) 461-9709
    
    факс: +38 (044) 486-7629
    
    ел. пошта: dyoma@irf.kiev.ua
    
    Олена Михайлова, координатор Програми "Відкритий Фонд для ЗМІ”
    
    тел.: +38 (044) 461-9709
    
    факс: +38 (044) 486-7629
    
    ел. пошта: mykhaylova@irf.kiev.ua
    
    Джерело : Міжнародний фонд "Відродження"


Чи вважаєте ви за необхідне реформувати ООН?
Так
Ні
ООН потрібно ліквідувати, а не реформувати