Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

Фонд Країна Добродій
Газета Нова Доба - видання про Київ і столичну область
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Сумна статистика

24 жовтня, 2003 р.

    Майже 50% опитаних бізнесменів м. Рівне віддають перевагу безпосередній допомозі потребуючим та неохоче звертаються до послуг громадських та благодійних організацій.
    
    Такі цифри наводяться у дослідженні, яке було проведене наприкінці літа серед рівненських бізнесменів.
    
    Cоціологічне опитування щодо того, як рівненські бізнесмени ставляться до благодійності, відбувалося у Рівному в серпні 2003 року. Допомогу у його проведенні надали добровольці, що приїхали до Фундації імені князів-благодійників Острозьких на стажування у межах програми Школа розвитку локальних ресурсів для НДО.
    
    Загалом було опитано понад 200 осіб, керівників прибуткових організацій (більше 60% з них є малими підприємствами), а також приватних підприємців.
    
    Не дивлячись на те, що переважна більшість (майже 87%) приймаючи рішення про пожертву, керується мотивом благодійності (тоді, як менше 1% хотіли б вирішувати суспільну проблему), близько 31% бізнесменів взагалі не довіряють громадським і благодійним організаціям.
    
    Приємно відзначити, що у порівнянні з минулим роком майже удвічі зросла кількість тих бізнесменів, які готові робити відрахування на благодійні рахунки (24%), а ще 8% згідні систематично перераховувати пожертви саме для Фундації імені князів-благодійників Острозьких, яка у м. Рівне здійснює допомогу малозабезпеченим (особливо дітям-сиротам і напівсиротам) і надає невеликі цільові фінансово-матеріальні допомоги іншим громадським організаціям соціального спрямування.
    
    Вагомим зрушенням у плані розвитку благодійної практики є підвищення кількості жертводавців. Більше 25% з них роблять пожертви раз на рік, 20% раз у півріччя, 12% щоквартально та більше 5% щомісячно. Лише близько 3% опитаних відзначили, що їх благодійність є безсистемною чи епізодичною.
    
    Стосовно сум, прийнятних для пожертв, близько 4% бізнесменів найчастіше жертвують більше 500 грн. (майже 1,5% з них готові жертвувати більше 1000 грн.), більше 25% практикують внесення благодійних коштів у сумі від 100 до 500 грн. 40% опитаних схильні жертвувати 100 і менше. Приймаючи рішення про пожертву рівненські бізнесмени найбільше керуються бажанням допомогти тим, хто цього потребує (76%) і лише близько 7%, роблячи благодійний внесок, сподіваються вирішити суспільну проблему. Всього 1% опитаних визнали необхідність надати благодійну пожертву для отримання додаткових дивідендів (прибутку або реклами).
    
    Благодійний сентимент рівняни мають до: дітей сиріт, яким жертвує 52% опитаних, одиноких пристарілих (33%), інвалідів (біля 31%), подолання або упередження епідемій та захворювань туберкульозом, наркоманії, СНІДом і т. д. (12%), спортивних заходів – 10%.
    
    Контакти:Руслан Краплич
    Фундація імені князів-благодійників Острозьких
    м. Рівне
    вул. Київська, 36
    тел.(0362) 290-674, 262-798
    e-mail: pbof@vrc.rv.ua


Яким суспільним інституціям ви довіряєте найбільше?
Президенту
Верховній раді
Уряду
органам місцевого самоврядування
Армії
Поліції
Цекрві
Громадським організаціям
Волонтерам
Нікому не довіряю