Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

ІСАР «Єднання»
Ресурсний центр ГУРТ
ГО Громадянська палата міста Києва
Журнал
Коаліція ГО Покоління демократичних перетворень
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Майстер-класи у рамках другої міжнародної конференції „Культура благодійництва: мобілізація ресурсів громад, бізнесу та приватних осіб”

6 листопада, 2006 р.

    Проект „Мережа громадянської дії в Україні” (UCAN) оголошує конкурс на участь у майстер-класах, що проводяться у рамках другої міжнародної конференції „Культура благодійництва: мобілізація ресурсів громад, бізнесу та приватних осіб” за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Фонду Чарльза Стюарта Мотта (Charles Stuart Mott Foundation).
    
    14 листопада 2006 року в Києві з 14:30 до 18:00 відбуватимуться такі майстер-класи:
    
    Молодіжні банки у фондах місцевих громад
    Свєтлана Чапаріна
    Старший радник Молодіжного банку
    Громадського Фонду Тольятті, Росія
    Мета майстер класу – ознайомити з діяльністю молодіжних банків – інноваційною технологією у сфері фінансування проектів через грантові конкурси, що здійснюється молоддю та для молоді і досить широко розповсюджена у США, Канаді та Європі. З 2004 року молодіжні банки з‘явились у Росії.
    
    Молодіжний банк грунтується на вмінні та досвіді самої молоді, таким чином допомагаючи їй розкритись і реалізувати свій потенціал. Використовуючи грантові механізми, молоді волонтери допомагають мобілізувати ресурси для розв‘язання широкого спектру соціальних проблем на місцевому рівні.
    
    Мобілізація ресурсів від приватних осіб
    Світлана Куц
    Президент Центру філантропії
    Виконавчий директор Інституту професійного фандрайзингу
    Член Європейської фандрайзингової асоціації
    
    Метою майстер класу є вивчення «світу» приватних осіб – потенційних донорів, їх класифікація та методи пошуку і взаємодії; визначення чинників, необхідних для роботи з приватним донором; інструменти збору коштів та побудови довготривалих взаємин з донорами. Будуть розглянуті маркетингові технології роботи з приватними особами та їх залучення до кола підтримки організацій.
    
    На майстер-класі учасники матимуть можливість підготувати один із видів звернення до донорів – лист/листівку для кампанії збору пожертв.
    
    Cтратегії маркетингу та продажу для соціального підприємства
    Ева Варга
    Менеджер із розвитку підприємництва
    Венчурний фонд NESsT у Центральній Європі
    Будапешт, Угорщина
    Метою майстер-класу є надання інструментів для розробки успішного маркетингового плану та плану продажу для соціального підприємства.
    Цей майстер-клас презентує маркетингові стратегії, що дозволяють соціальному підприємству досягати фінансових і соціальних цілей. Зокрема, у рамках майстер-класу заплановано висвітлення наступних питань:
    • Аналіз ринку, включаючи тип підприємства, конкуренцію та споживача
    • Маркетингову стратегію (включаючи 4 P та використання PR та комунікацій)
    • Розробка плану продажу
    
    Організація збору пожертв на робочому місці (workplace giving)
    Лана Коуел
    Колишній виконавчий директор
    Асоціація „Community Shares”
    www.communityshares.org
    Партнерство “Сommunity Shares” у штаті Іллінойс об’єднує понад 70 організацій, діяльність яких спрямована на покращення життя громад. Ця модель пропонує механізм співпраці коаліцій НУО, що працюють з вразливими групами населення (людей, які живуть із ВІЛ, безпритульних, біженців тощо) шляхом об’єднання фандрайзингових зусиль. Модель надає членам подібних коаліцій можливість задовольняти соціальні потреби або вирішувати питання, які часто не є пріоритетними для загалу громади.
    
    Майстер-клас буде складатися з 6 частин, які відповідатимуть на наступні запитання:
    • Чому було започаткувано асоціацію „Community Shares” у США?
    • Які типи організацій є членами цієї асоціації та які НУО можуть стати засновниками такої асоціації в Україні?
    • Управління, адміністрування та фінансування асоціації.
    • Які роботодавці/компанії практикують збір пожертв на робочому місці? Як їх визначити та як заохочувати до цієї діяльності? Перешкоди та історії успіху.
    • Як відбувається кампанія збору пожертв на робочому місці у США та як можна її проводити в Україні?
    • Наступні кроки для започаткування такої практики в Україні.
    
    Щоб зареєструватися на майстер-клас, слід надіслати заповнену реєстраційну форму на адресу lesia@ucan-isc.org.ua або факсом (044) 272 27 82 до уваги Лесі Жук. У разі виникнення запитань просимо Вас звертатись до Лесі Жук (тел. (044) 272 03 26) чи Анни Примакової (тел. (044) 494 45 97).
    
    Організатори не відшкодовують учасникам витрати на проїзд та проживання.


Ваша оцінка перспективи вступу України до ЄС:
5 років
10 років
20 років
Ніколи