Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

ІСАР «Єднання»
Ресурсний центр ГУРТ
ГО Громадянська палата міста Києва
Журнал
Коаліція ГО Покоління демократичних перетворень
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Українці зможуть поскаржитись на посольства по телефону.

4 травня, 2007 р.

    З 1 червня у Міністерстві закордонних справ України почне працювати call-center, завдання якого — врегулювати роботу українських консульств за кордоном з громадянами України та прийом інформації щодо незадовільного ставлення до українців у консульствах інших країн.
    
    Про це під час брифінгу у МЗС розповів Арсеній Яценюк.
    
    Уже з наступного тижня спрощений варіант call-center працюватиме на сайті МЗС. Там можна буде розповісти про проблеми, що виникають при оформленні віз.
    
    Міністр також повідомив, що ведуться переговори з операторами мобільного зв’язку для запровадження єдиного трьохзначного номеру для дзвінків як по Україні, так і з-за кордону. Яценюк пообіцяв, що на зв’язку з call-center завжди буде один з дипломатів, який намагатиметься одразу ж допомогти громадянам України при проблемах в отриманні віз.
    
    Під час брифінгу було оприлюднено результати опитування 566 громадян України, які висловлювали свою думку щодо отримання віз. 70% з них найбільшою проблемою вважають черги у консульствах, 30% скаржаться на необґрунтовано велику кількість необхідних документів, 18% — на некоректну поведінку персоналу консульства. Щодо існуючих посередників, то готовність скористатися їх послугами висловили 46% опитаних, причому 58% задоволені обслуговуванням у таких компаніях, але 40% вказують на присутність черг, 24% — на високу вартість послуг, 16% — на велику кількість документів.
    
    За словами Яценюка, статистика показала, що найгірше до українських громадян ставляться саме українці, які працюють у консульствах іноземних країн. Яценюк обіцяє якомога швидше завершити переговори між Україною та ЄС щодо спрощення візового режиму, і зазначає, що «міністр закордонних справ — це не хороший хлопець з-за кордону, а людина, яка захищає українських громадян».
    
    Яценюк відмовився називати ті консульства, в яких до українців ставляться найгірше. Як справжній дипломат, він зізнався, що спочатку спробує вирішити це питання з консульствами. Про ті консульства, де ситуація не покращиться, міністр обіцяє розповісти пресі.
    
    Найбільш кричущим фактом ганебного ставлення до українців Яценюк назвав такий: дитячий хор з Харкова хотів виїхати за кордон, але не міг отримати візу до того часу, доки хор не приїхав під консульство і не почав співати.
    
    Міністр попередив, що з закордонними консульствами «панькатись» не буде, і після двох «жовтих карток» від громадян третя вже буде «червоною».
    Джерело:http://www.obozrevatel.com.ua/


Чи підтримуєте ви приватизацію сільгоспземель?
Так
Ні
Треба подовжити мораторій