Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

Ресурсний центр ГУРТ
ГО Громадянська палата міста Києва
Журнал
Коаліція ГО Покоління демократичних перетворень
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Українці зможуть поскаржитись на посольства по телефону.

4 травня, 2007 р.

    З 1 червня у Міністерстві закордонних справ України почне працювати call-center, завдання якого — врегулювати роботу українських консульств за кордоном з громадянами України та прийом інформації щодо незадовільного ставлення до українців у консульствах інших країн.
    
    Про це під час брифінгу у МЗС розповів Арсеній Яценюк.
    
    Уже з наступного тижня спрощений варіант call-center працюватиме на сайті МЗС. Там можна буде розповісти про проблеми, що виникають при оформленні віз.
    
    Міністр також повідомив, що ведуться переговори з операторами мобільного зв’язку для запровадження єдиного трьохзначного номеру для дзвінків як по Україні, так і з-за кордону. Яценюк пообіцяв, що на зв’язку з call-center завжди буде один з дипломатів, який намагатиметься одразу ж допомогти громадянам України при проблемах в отриманні віз.
    
    Під час брифінгу було оприлюднено результати опитування 566 громадян України, які висловлювали свою думку щодо отримання віз. 70% з них найбільшою проблемою вважають черги у консульствах, 30% скаржаться на необґрунтовано велику кількість необхідних документів, 18% — на некоректну поведінку персоналу консульства. Щодо існуючих посередників, то готовність скористатися їх послугами висловили 46% опитаних, причому 58% задоволені обслуговуванням у таких компаніях, але 40% вказують на присутність черг, 24% — на високу вартість послуг, 16% — на велику кількість документів.
    
    За словами Яценюка, статистика показала, що найгірше до українських громадян ставляться саме українці, які працюють у консульствах іноземних країн. Яценюк обіцяє якомога швидше завершити переговори між Україною та ЄС щодо спрощення візового режиму, і зазначає, що «міністр закордонних справ — це не хороший хлопець з-за кордону, а людина, яка захищає українських громадян».
    
    Яценюк відмовився називати ті консульства, в яких до українців ставляться найгірше. Як справжній дипломат, він зізнався, що спочатку спробує вирішити це питання з консульствами. Про ті консульства, де ситуація не покращиться, міністр обіцяє розповісти пресі.
    
    Найбільш кричущим фактом ганебного ставлення до українців Яценюк назвав такий: дитячий хор з Харкова хотів виїхати за кордон, але не міг отримати візу до того часу, доки хор не приїхав під консульство і не почав співати.
    
    Міністр попередив, що з закордонними консульствами «панькатись» не буде, і після двох «жовтих карток» від громадян третя вже буде «червоною».
    Джерело:http://www.obozrevatel.com.ua/


Ваша оцінка перспективи вступу України до ЄС:
5 років
10 років
20 років
Ніколи