Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

ІСАР «Єднання»
Ресурсний центр ГУРТ
ГО Громадянська палата міста Києва
Журнал
Коаліція ГО Покоління демократичних перетворень
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Львівський мер здійснює тиск на журналістів.

18 липня, 2007 р.

    Львівські журналісти вимагають від міського голови Андрія Садового припинити тиск на газету Львівської міської ради “Ратуша”.
    
    Про це сказано у відкритому листі керівників ЗМІ Львова та власних кореспондентів загальноукраїнських видань до Садового.
    
    
    "Вимагаємо від Вас припинити тиск на колектив редакції та припинити будь-які дії з її реформування до появи законодавчої бази для роздержавлення комунальних ЗМІ. Також вимагаємо припинити цькування головного редактора “Ратуші” Миколи Савельєва і накласти вето на його невмотивоване звільнення з посади під час останньої сесії Львівської міської ради", - сказано у ньому.
    
    В іншому разі, заявляють журналісти, вони змушені будуть поставити перед українськими та міжнародними журналістськими організаціями питання про включення Садового до списку ворогів преси.
    
    Журналісти розцінюють "нові наполегливі спроби" міської влади припинити вихід газети “Ратуша” "як неповагу до тисяч львів’ян, котрі є читачами та передплатниками видання".
    
    "Ситуація, що склалася останнім часом довкола газети Львівської міської ради “Ратуша”, ганьбить наше місто, яке у всі часи заслужено вважалося острівцем свободи і демократії", - сказано у листі.
    
    Журналісти також наголошують, що Садовий є членом Народного Союзу “Наша Україна”, а на виборах отримав підтримку партій “Реформи та порядок” і “ПОРА”.
    
    У зв’язку з цим, на їхню думку, здійснюваний ним тиск на пресу – "ніж у спину помаранчевим силам та особисто всенародно обраному президенту".
    
    Лист підписали керівники та журналісти інтернет-видання “Львівський портал”, телекомпанії “Львів - ТБ”, газети “Високий замок”, телеканалу НТА, газети “Новий погляд”, газети “Новий погляд”, “Львівської газети”, ТРК “Львівська хвиля”, газети “Факти”, УТ-1, “Нового каналу”, Західної інформаційної корпорації, ІТАР-ТАСС, телеканала “24”, “5 каналу”, газети “Україна і час”, інтернет-видання Zaxid.net, львівського представництва “Газети 24”, інформаційного агентства “Гал-Інфо”, телестудії “Талан”, прес-служби Львівської облдержадміністрації, ТРК “Україна”.
    
    Як відомо, раніше за рішенням Львівської міської ради було звільнено головного редактора "Ратуші". Колектив газети пов’язував це з критичними матеріалами на адресу Львівської міськради, вміщеними на її шпальтах.
    
    
    джерело: www.pravda.com.ua


Чи порушуються державою права людини під час дії карантину?
Так
Ні
Це є необхідністю