Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ІНТЕГРО
Фонд Країна Добродій
Газета Нова Доба - видання про Київ і столичну область
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


З початку 2007 року в органах юстиції відкрито майже три десятки «ліній довіри» для громадян.

6 серпня, 2007 р.

    З початку 2007 при головних управліннях юстиції в областях відкрито майже три десятки «ліній довіри» для громадян.
    
    Як повідомив Міністр юстиції Олександр Лавринович, практично всі ці лінії започатковані у поточному році. Так, наприклад, у 2007 році Міністерство юстиції рекомендувало управлінням юстиції в областях започаткувати «лінії довіри» з питань діяльності нотаріату. Така необхідність виникла через різке зростання протягом 2005-2006 років проблем та правопорушень у цьому напрямку роботи органів юстиції.
    
    Крім того, започатковано «лінії довіри» з питань діяльності Державної виконавчої служби, органів реєстрації актів громадянського стану, боротьби з корупцією тощо.
    
    Міністр повідомив, що найбільш активно такий спосіб виявлення порушень та недоліків використовують на Волині, де створено 7 «ліній довіри» майже за усіма напрямками діяльності органів юстиції. 6 ліній створено на Сумщині, по дві лінії діють на Івано-Франківщині та Кіровоградщині. Зателефонувати на «лінію довіри» можна також у Вінницькій, Донецькій, Житомирській, Київській, Львівській, Миколаївській, Рівненській, Тернопільській, Херсонській, Черкаській, Чернівецькій та Чернігівській областях.
    
    Разом з тим, відзначив Міністр, громадяни поки не надто активно користуються телефонною можливістю поскаржитися. Так, скажімо, якщо традиційним «письмовим» шляхом з початку 2007 року до управлінь юстиції в областях Автономній Республіці Крим, а також містах Київ та Севастополь надійшло майже 36,5 тис. звернень громадян, то дзвінки на «лінії довіри» рахуються на десятки.
    
    Найбільш активно громадяни телефонують «лінією довіри» на Миколаївщині – тут з квітня цього року зафіксовано 35 дзвінків. А от на Кіровоградщині, за більш ніж три роки існування двох «ліній довіри», цією можливістю скористалися лише 64 рази.
    Втім, наголосив Олександр Лавринович, невелика статистика в даному випадку є скоріш позитивним, ніж негативним показником.
    Міністр відзначив, що з початку 2007 року позитивна статистика щодо звернень громадян до органів юстиції спостерігається й у цілому. Зокрема, фіксується зменшення скарг на роботу органів юстиції. Якщо торік протягом першого півріччя до органів юстиції надійшло понад 52,5 тис. звернень громадян, то за аналогічний період поточного року надійшло на 16 тис. звернень менше. З них – на 35% менше скарг та на 30% менше заяв.
    
    
    
    джерело: прес-служба Міністерства юстиції


Чи вважаєте ви за необхідне реформувати ООН?
Так
Ні
ООН потрібно ліквідувати, а не реформувати