Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

ІСАР «Єднання»
Ресурсний центр ГУРТ
ГО Громадянська палата міста Києва
Журнал
Коаліція ГО Покоління демократичних перетворень
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Українськi ЗМI менше використовують оцiночнi думки у висвiтленнi виборчої кампанiї - результати монiторингу.

29 серпня, 2007 р.

    У висвiтленнi виборчої кампанiї українськi засоби масової iнформацiї використовують менше оцiночних думок, проте не можуть уникнути поєднання понять "полiтик-чиновник" i "полiтик-представник партiї".
    
    Про це свiдчать результати загальноукраїнського монiторингу ЗМI, проведеного комiтетом "Рiвнiсть можливостей" та асоцiацiєю "Спiльний простiр", оприлюдненi у вiвторок на прес-конференцiї в агентствi "Iнтерфакс-Україна".
    
    "Порiвняно з iншими виборчими кампанiями iнформацiйнi телепрограми використовують значно менше оцiночних думок. Iнформацiя з негативним забарвленням звучить переважно з вуст полiтичних опонентiв, а не журналiстiв", - наголосив голова комiтету "Рiвнiсть можливостей" Олександр Чекмишев. За його словами, телесюжети формуються переважно на фактах, а не припущеннях. Проте, на думку О.Чекмишева, низка телеканалiв продовжують проявляти симпатiю до одних полiтичних сил i антипатiю до iнших, удаючись до "полiтичної джинси".
    
    Водночас голова комiтету зазначив, що найбiльшою проблемою виборчої кампанiї в ЗМI є неможливiсть розмежування представлення полiтичних лiдерiв i посадових осiб. "Жоден канал не знайшов способу уникнути найбiльшої проблеми нинiшньої кампанiї - поєднання понять "полiтик-чиновник" i "полiтик-представник партiї", - пояснив О.Чекмишев. За словами присутнього на прес-конференцiї президента асоцiацiї "Спiльний простiр" Юрiя Нестеряка, "у ролi сумiсникiв фiгурують Вiктор Янукович, Нестор Шуфрич i Арсенiй Яценюк".
    
    Iнтернет-ресурси України, як сказав Ю.Нестеряк, дуже активно висвiтлюють виборчу кампанiю, найбiльшою популярнiстю користується Партiя регiонiв, блок "НУ-НС" i БЮТ, що спровоковано iнформацiйними приводами, озвученими представниками цих полiтичних сил.
    
    Загальноукраїнський монiторинг проводився в рамках проекту "Український монiторинг" iз 1 до 26 серпня за методом контент-аналiзу, експертного аналiзу змiсту телепрограм. Об'єктами монiторингу були 12 телепрограм десяти телеканалiв, 7 газет i 5 iнтернет-ресурсiв.
    джерело: www.interfax.com.ua


Чи підтримуєте ви приватизацію сільгоспземель?
Так
Ні
Треба подовжити мораторій