Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

Ресурсний центр ГУРТ
ГО Громадянська палата міста Києва
Журнал
Коаліція ГО Покоління демократичних перетворень
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Українськi ЗМI менше використовують оцiночнi думки у висвiтленнi виборчої кампанiї - результати монiторингу.

29 серпня, 2007 р.

    У висвiтленнi виборчої кампанiї українськi засоби масової iнформацiї використовують менше оцiночних думок, проте не можуть уникнути поєднання понять "полiтик-чиновник" i "полiтик-представник партiї".
    
    Про це свiдчать результати загальноукраїнського монiторингу ЗМI, проведеного комiтетом "Рiвнiсть можливостей" та асоцiацiєю "Спiльний простiр", оприлюдненi у вiвторок на прес-конференцiї в агентствi "Iнтерфакс-Україна".
    
    "Порiвняно з iншими виборчими кампанiями iнформацiйнi телепрограми використовують значно менше оцiночних думок. Iнформацiя з негативним забарвленням звучить переважно з вуст полiтичних опонентiв, а не журналiстiв", - наголосив голова комiтету "Рiвнiсть можливостей" Олександр Чекмишев. За його словами, телесюжети формуються переважно на фактах, а не припущеннях. Проте, на думку О.Чекмишева, низка телеканалiв продовжують проявляти симпатiю до одних полiтичних сил i антипатiю до iнших, удаючись до "полiтичної джинси".
    
    Водночас голова комiтету зазначив, що найбiльшою проблемою виборчої кампанiї в ЗМI є неможливiсть розмежування представлення полiтичних лiдерiв i посадових осiб. "Жоден канал не знайшов способу уникнути найбiльшої проблеми нинiшньої кампанiї - поєднання понять "полiтик-чиновник" i "полiтик-представник партiї", - пояснив О.Чекмишев. За словами присутнього на прес-конференцiї президента асоцiацiї "Спiльний простiр" Юрiя Нестеряка, "у ролi сумiсникiв фiгурують Вiктор Янукович, Нестор Шуфрич i Арсенiй Яценюк".
    
    Iнтернет-ресурси України, як сказав Ю.Нестеряк, дуже активно висвiтлюють виборчу кампанiю, найбiльшою популярнiстю користується Партiя регiонiв, блок "НУ-НС" i БЮТ, що спровоковано iнформацiйними приводами, озвученими представниками цих полiтичних сил.
    
    Загальноукраїнський монiторинг проводився в рамках проекту "Український монiторинг" iз 1 до 26 серпня за методом контент-аналiзу, експертного аналiзу змiсту телепрограм. Об'єктами монiторингу були 12 телепрограм десяти телеканалiв, 7 газет i 5 iнтернет-ресурсiв.
    джерело: www.interfax.com.ua


Ваша оцінка перспективи вступу України до ЄС:
5 років
10 років
20 років
Ніколи