Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

ІСАР «Єднання»
Ресурсний центр ГУРТ
ГО Громадянська палата міста Києва
Журнал
Коаліція ГО Покоління демократичних перетворень
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Журналістське розслідування як жанр. Роль менеджменту.

27 грудня, 2007 р.

    Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси (УАВПП) та Академія Української Преси (АУП) при підтримці MSI (Менеджмент Сістемс Інтернешнл) оголошують про початок проекту «Підвищення привабливості використання журналістських розслідувань у практиці сучасних українських ЗМІ». Заплановано цикл тренінгів та подальше поширення «історій успіху». Перший тренінг пройде 25-26 січня 2008 року в м. Львів.
    
    Мета проекту – популяризація журналістських розслідувань як жанру у практиці редакторів та власників українських ЗМІ.
    
    В рамках проекту буде проведена серія тренінгів, які пройдуть протягом січня 2008 – травня 2008 року у наступних містах: Львів, Одеса, Полтава.
    
    В кожному місті буде сформована група з 20 учасників, для якої буде проведена серія з двох 2-денних тренінгів. Ці 4 дні напруженої роботи дозволять видавцям, редакторам та телепродюсерам заглибитись у царину практичної інформації, корисних прикладів та законодавства, та зробити власні висновки щодо ефективного використання журналістських розслідувань як жанру. Та як інструменту підвищення рейтингів видань, чисельності аудиторій ЗМІ, та доходів як бізнес-проектів. Особливий акцент буде зроблено на особливостях українського законодавства та бізнес-практики у сфері ЗМІ в Україні.
    
    Тренери та експерти, які беруть участь у проекті:
    
    Ворон Ігор – медіа-юрист, постійний учасник Програми правового захисту ЗМІ IREX ПроМедіа Україна.
    Савінов Віктор - лектор та тренер з питань: організації газетно-журнального виробництва, методик підвищення якості матеріалів в ЗМІ, формування сітки мовлення телеканалів. Має 21-річний досвід практичної роботи у ЗМІ як шеф-редактор, генеральний директор, головний редактор, генеральний продюсер, коментатор та журналіст.
    Глибовицький Євген - тренер з медійних комунікацій для медіа, бізнесу та неприбуткових організацій. Викладач Києво-Могилянської Бізнес-школи – закладу №1 бізнес-освіти в Україні. Автор популярних навчальних розробок з PR та медійних комунікацій.
    Мальцева Олена – в.о. голови правління Companion Group ( видавець журналів «Комп&ньоН» та «&.Стратегії»), професор з маркетингу Києво-Могилянскої Бізнес-Школи.
    
    Цей проект має на меті передачу знань, досвіду та технологій виробництва якісного продукту в умовах існуючого сьогодні (тобто, реального) інформаційного простору та законодавчого поля.
    
    Саме цим обумовлений вибір тренерів, і саме це завдання лежить в основі проекту як цілого.
    
    Олексій Погорелов, генеральний директор УАВПП: «Роль редакторів/продюсерів є вирішальною, коли ми говоримо про пошук можливостей збільшити кількість та долю матеріалів жанру «журналістське розслідування» у публікаціях та в ефірі. Особливо гострою ця проблема є в регіонах, де до переліку суто бізнесових проблем додається «адміністративний важіль». Адже в невеликому місті, де всі один одного знають, публікація (чи показ по ТБ) «небажаного» матеріалу дуже легко може означати одночасну втрату декількох основних рекламодавців.
    
    Запланований цикл тренінгів та подальше поширення «історій успіху», на нашу думку, покаже шлях до збільшення аудиторії та, звісно, нарощуванню доходів компаній, які активно використовуватимуть журналістські розслідування як жанр».
    
    Валерій Іванов, президент АУП, декана завідувач кафедри Інституту журналістики: «Однією з найбільших проблем є майже повна відсутність прикладів позитивної практики побудови бізнесу та стрімкого зростання накладів/аудиторій саме завдяки довірі аудиторії до ЗМІ внаслідок системних публікацій результатів журналістських розслідувань. Замість того, дуже гучного наголосу набувають усі без винятку випадки судових позовів до ЗМІ, фізичних розправ з журналістами, інших протизаконних діянь проти ЗМІ та журналістів, які практикували використання цього вкрай резонансного жанру. Тому особисто я вважаю дуже цінною ідею саме поширення досвіду успішних практик, а не просто передачу знань».
    
    Перший тренінг буде проведено 25-26 січня 2008 року в м. Львів
    Тема першого тренінгу: «Журналістське розслідування як жанр. Роль менеджменту»
    
    Участь в тренінгу є безкоштовною.
    
    Всі бажаючі взяти участь у проекті, будь ласка, надсилайте заявки до УАВПП, згідно форм, що додаються до письма.
    
    Додаток 1. Заявка на участь у першому семінарі
    Дотаток 2. Попередня програма першого семінару 25-26 січня 2008 року
    
    Контактна особа з питань участі:
    Дарія Віннікова, PR-cпеціаліст УАВПП
    (044) 289-99-90, news@uapp.org
    
    Довідка:
    Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси (УАВПП) – www.uapp.org - є добровільною, недержавною, неприбутковою організацією видавничих компаній періодичної преси України. УАВПП стала першим професійним співтовариством видавців періодичних друкованих видань України, заявивши про своє утворення в березні 2001 року під час зборів ініціативної групи видавців більш ніж трьох десятків незалежних газет. Асоціація зареєстрована в липні 2001 року.
    
    За станом на 14 грудня 2007 року УАЇПП об'єднує 100 членів – видавців журналів і газет зі всієї України. Загальна кількість видань, які видають члени УАВПП складає більше 400, а їх сукупний середній тираж за тиждень перевищує 10 млн. екземплярів.
    
    Академія Української Преси (АУП) – неприбуткова, неурядова та незалежна організація, розташована в Києві та представлена у регіонах. АУП заснована у 2001 році та підтримується європейськими та американськими інституціями.
    
    Метою діяльності Академії Української Преси є запропонувати українським журналістам та прес-секретарям, незалежно від їх політичних поглядів, можливості підвищення кваліфікації та професійного рівня та здійснювати координацію вже існуючих журналістських заходів. Діяльність Академії ґрунтується на принципах практичного журналізму, свободи слова та розвитку демократії в Україні.
    
    Проведення проекту «Підвищення привабливості використання журналістських розслідувань у практиці сучасних українських ЗМІ» стало можливе завдяки підтримці програми «Сприяння активній участі громадян в протидії корупції «Гідна Україна», який здійснює компанія Менеджмент Сістемс Інтернешнл (MSI) завдяки підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Корпорації «Виклики тисячоліття(МСС).
    
    Джерело : Академія Української Преси
    
    


Ваша оцінка перспективи вступу України до ЄС:
5 років
10 років
20 років
Ніколи