Громадські організації вважають прийнятий Закон про заборону реклами тютюну неповноцінним.
27 березня, 2008 р.
Прийнятий 18 березня Верховною радою Закон «Про внесення змін у Закон України «Про рекламу», який заборонив зовнішню рекламу алкоголю і тютюну, вже встигли розкритикувати громадські антитютюнові організації.
Нагадаємо, що останнім Законом депутати заборонили в Україні рекламу тютюнових виробів, алкогольних і слабоалкогольних напоїв у засобах внутрішньої реклами, рекламі на транспорті, на перших і останніх сторінках обкладинок журналів, на радіо, телебаченні (крім відведеного регламентом часу) і спеціальних виставкових заходів. Також «антитютюновий» Закон заборонив також рекламувати сигарети за допомогою зовнішньої реклами (бігбордів, лайтбоксів і т.д.).
- Це тільки маленький крок на шляху до повного скасування реклами тютюну й алкоголю. Але цей це – аж ніяк не перемога, оскільки закон усе-таки залишає “виходи” для тютюнових виробників. Наприклад, він не скасовує промо-акцій, реклами по SMS – коли людям пропонують привабливі призи. Також не скасовується реклама в інтернеті, - прокоментувала ІМІ «антитютюновий» закон Ганна Гопко, експерт Коаліції громадських організацій і ініціатив за вільну від тютюнового диму Україну.
За словами експерта, стосовно бігбордів закон вступить у дію тільки з 1 січня 2009 року, а інші заборони – з 1 січня 2010. А це - солідна «відстрочка» для тютюнових компаній. Тому незабаром Коаліція має намір розробити новий законопроект: про заборону реклами цигарок у будь-якому вигляді.
Джерело:ІМІ.
|