Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

Quicks: Креативний мобільний застосунок для відеомонтажу
Мобільний додаток Slibe для веб - дизайнерів
Газета Нова Доба - видання про Київ і столичну область

 

 НОВИНИ


До 31 березня продовжується прийом заявок на грант у проекті Аграрного Маркетингу

29 березня, 2004 р.

    *** Проект грантів оголошений асоціацій, кооперативів, об'єднань виробників сільськогосподарської продукції у Львівської, Закарпатської, Черкаської, Полтавської, Одеський областях і автономній Республіці Крим. Метою програми є підвищення доходів малих і середніх фермерських господарств шляхом їх спільної маркетингової діяльності.
    
    Ціль програми: сприяння підвищенню доходів малих і середніх фермерських господарств шляхом їх спільної маркетингової діяльності в асоціаціях, кооперативах, об'єднаннях виробників сільськогосподарської продукції.
    
    Для участі в конкурсі запрошуються: асоціації, кооперативи, об'єднання виробників сільськогосподарської продукції в областях, де діє Проект аграрного маркетингу. У конкурсі грантів можуть брати участь проекти, спрямовані на підвищення стандартів і якості, сортування й упакування, збереження і транспортування й іншої діяльності, зв'язаної з реалізацією продукції, що буде сприяти розвитку ефективних ринків збуту для виробників, збільшенню виторгу від продажу виготовленої продукції і т.п.
    
    НЕ будуть розглядатися проекти:
    на наукові дослідження, навчальні подорожі, на участь у виставках, круглих столах, конференціях, на загальну організаційну підтримку об'єднань, на постачання МТЗ сільськогосподарського виробництва ( палива, пестицидів, автомобілів, офісних приміщень), на оплату роботи й ін.
    
    Сума гранта:
    Програма грантів буде обмежуватися сумою, еквівалентної 25000,00 американських доларів, на паритетній основі (тобто на кожну гривню гранта його одержувач повинний інвестувати одну гривню власних засобів). Пропозиції, у яких викладений механізм розподілу витрат, мають більше шансів стати переможцем конкурсу грантів. Варто звернути увагу на самооплатність із самого початку проекту.
    
    Критерії добору:
    Ціль пропозиції повинна мати у своїй основі реальну потребу і безперечні вигоди для зміцнення організаційних і маркетингових можливостей. Пропозиції повинні бути написані чітко і коротко, мати реальний і однозначний план упровадження, відповідати задачам проекту при ефективному використанні гранта і показувати очікувані результати і вплив на одержувача гранта. Перевагу мають ті проекти, у яких задіяні додаткові ресурси самих заявників.
    
    Вимоги щодо надання й оформлення проектів:
    Заявникам на участь у конкурсі грантів необхідно подавати листа про наміри на 2-3 сторінках у довільній формі, у яких дається опис задач запропонованого проекту для того, щоб можна було визначити, чи відноситься ц проект до важливих сфер, чи відноситься він до пріоритетного. Співробітники Проекту протягом 7 робочих днів відповідять тільки на письмові звертання заявників надання чи пропозицій інформують їх про те, що пропозиція не відповідає визначеним пріоритетам. На телефонні дзвоники з питаннями щодо програми грантів співробітники Проекту відповідати не будуть.
    
    Готуючи пропозицію, заявникам не потрібно надавати детально розроблений документ, але їм варто включити в пропозицію наступну інформацію:
    
    1. Основні зведення про організацію:
    - Назва організації і її організаційно-правова форма;
    - Прізвище і професійна кваліфікація керівника проекту і бухгалтера;
    - Юридична і фактична адреса, телефон, факс і адреса електронної пошти організації;
    - Інформація про наявні ресурси організації для виконання проекту (приміщення, оснащення, телефонні лінії, кошти і т.п.);
    
    Опис проекту:
    - опис проблеми, на рішення якої спрямований проект;
    опис цілей і задач;
    очікувані коротко- і довгострокові результати і вигоди від проекту (тобто конкретні позитивні зміни в результаті його виконання, додаткова вартість, додатковий прибуток для членів організації).
    
    Структура проекту і план оцінки результатів:
    стратегія досягнення поставлених задач;
    графік/робочий план здійснення проекту;
    опис робочого досвіду і кваліфікації виконавців проекту.
    
    Бюджет
    розпишіть по статтях необхідну суму бюджету з детальним аналізом того, як будуть використовуватися фонди для виконання кожної задачі проекту.
    
    Коли пропозиція буде відібрано для фінансування, підписується Меморандум, що визначає границі відповідальності заявника при виконанні проекту. Усім реципієнтам потрібно буде взяти участь у спеціальній навчальній програмі по підготовці бізнес-планів і розробити бізнес-план установленої форми.
    
    Пропозиції можуть надаватися на українській чи російській мовах по эл. пошті rvolіk@lol.org.ua з позначкою "грант", по факсу: 044 2358924 чи поштою : вул.. Богдана Хмельницького, 68, офіс 69, м. Київ, Україна, 01030.


Яким суспільним інституціям ви довіряєте найбільше?
Президенту
Верховній раді
Уряду
органам місцевого самоврядування
Армії
Поліції
Цекрві
Громадським організаціям
Волонтерам
Нікому не довіряю