Порядок денний європейського споживача: Рада ЄС закликає впроваджувати ініціативу Єврокомісії
16 жовтня, 2012 р.
Країни-члени ЄС та Європейська Комісія мають розпочати впровадження Порядку денного європейського споживача (European Consumer Agenda) – удосконалену політику ЄС у сфері захисту прав споживачів.
На цьому наголошується у резолюції Ради ЄС з питань конкурентоздатності (внутрішнього ринку, промисловості, дослідницької діяльності та космічної програми), що була ухвалена 11 жовтня.
Порядок денний має посилити захист споживачів у п’яти найважливіших сферах: харчовій, транспортній, енергетичній, фінансовій і цифровій.
Його мета – надати споживачам гарантії безпечності продуктів і послуг; також документ націлений на покращення поінформованості споживачів та підвищення ефективності захисту їхніх прав.
Окрім того, цілями Порядку денного є:
- гарантувати безпечність товарів, послуг і продуктів харчування для споживачів;
- підвищити поінформованість громадян щодо питань, пов’язаних із функціонуванням ринку та споживацьким вибором, а також щодо способів захисту їхніх прав;
- стежити за застосуванням законів про захист прав споживачів і захищати право громадян на належні компенсації;
- забезпечити адаптацію політики із захисту прав споживачів до цифрового середовища; слідкувати за тим, аби норми, які захищають права споживачів, враховували потреби уразливих груп населення, особливо літніх людей і людей з обмеженими фізичними можливостями.
Нагадаємо, що наприкінці травня поточного року Європейська Комісія запропонувала Порядок денний європейського споживача. Ця ініціатива формує стратегічне бачення політики ЄС у сфері захисту прав споживачів. Вона орієнтована на підвищення довіри і впевненості споживачів у ринку, і відповідно використання його повного потенціалу
|