Міжнародний конкурс для журналістів
1 липня, 2004 р.
*** Конкурс проводиться з ініціативи Міжнародної конфедерації журналістських союзів, Експертно-аналітичного Центра досліджень ЗМІ "Евразія-Медіа", Міжнародної академії телебачення та радіо, Євразійського Медіа-Форуму, під егідою ЮНЕСКО, за підтримкою компанії "Аlсаtеl". Метою проведення міжнародного журналістського конкурсу "Комунікаційні технології на пострадянському просторі: від ідеї до впровадження" є широка популяризація передових комунікаційних технологій на всьому пострадянському просторі для скорочення міжнародного розриву в області інформації й знань.
Участь у конкурсі має право прийняти будь-який журналіст із будь-якої країни пострадянського простору.
Правом висування робіт на конкурс володіють:
- Автори робіт;
- Редакції ЗМІ, що опублікували дані роботи;
- Журналістські організації;
- Організації-ініціатори конкурсу.
Вимоги до конкурсних робіт
- Роботи, що представляють на конкурс, повинні бути опубліковані в період не раніше 3-х місяців до дати його офіційної презентації й не пізніше, ніж за місяць до дати підведення підсумків конкурсу.
- Мова конкурсних робіт - російська. У випадку якщо роботи виконані не російською, обов'язковим є додаток до них російського перекладу.
- Авторські тексти (включаючи тексти для інформаційних веб-ресурсів) не повинні перевищувати 4-х друкованих сторінок.
- Ефірні матеріали повинні мати тривалість не менш як 1,5 і не більше 5 хвилин.
Всі роботи оцінюються по трьох основних критеріях:
- компетентність автора що піднімає тему;
- оригінальність теми;
- доступність розкриття теми, її привабливість для читача.
Матеріали, опубліковані на правах реклами, а також рекламна продукція на конкурс не приймаються.
Призи конкурсу:
Переможцям конкурсу присуджуються премії в 5 номінаціях:
- Краща газетна публікація;
- Краща публікація в спеціалізованому журналі;
- Краща інтернет-публікація;
- Кращий радіосюжет (радіопрограма);
- Кращий телесюжет (телепрограма).
Премії "Евразія-Медіа", МАТР, компанії "Аlсаtеl" за кращу журналістську роботу присуджуються за високопрофесійні, компетентні, наукомісткі й значимі матеріали, опубліковані в пресі або які транслювалися в ефірі телебачення, радіо з 1 вересня 2003 року по 1 вересня 2004 року.
Розміри премій і призів визначаються Оргкомітетом конкурсу. Конкурсні роботи не рецензуються й не повертаються їхнім авторам.
Строки й основні етапи проведення конкурсу
- Конкурс проводиться протягом 9 місяців - з 1 грудня 2003 р. по 1 жовтня 2004 р.
- Прийом робіт на конкурс здійснюється протягом 8 місяців від дати його офіційної презентації.
- Урочиста церемонія нагородження переможців конкурсу проводиться через місяць після офіційного закінчення прийому робіт.
Спонсори конкурсу
- Спонсором конкурсу може стати будь-яка фізична або юридична особа.
- Спонсор конкурсу має право засновувати власний приз на додаток до офіційних нагород конкурсу.
Інформаційні спонсори конкурсу
- Інформаційним спонсором конкурсу може стати будь-яке ЗМІ.
- Інформаційний спонсор конкурсу має право засновувати власний приз на додаток до офіційних нагород конкурсу.
Роботи, пропоновані на конкурс, направляються за адресою "Евразія-Медіа" (з позначкою "На конкурс"): 119021, Росія, Москва, Зубовський, бульвар, 4, 4-й поверх, к. 448 (під'їзд Союзу журналістів Росії).
Для одержання додаткової інформації, будь ласка, звертайтеся в Експертно-Аналітичний Центр Досліджень Засобів Масової Інформації "Евразія-Медіа"
Тел. (+7-095) 201-77-70
Факс (+7-095) 201-48-91
E-maіl іnfo@eurasіa-medіa.ru
|