Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

Quicks: Креативний мобільний застосунок для відеомонтажу
Мобільний додаток Slibe для веб - дизайнерів
Газета Нова Доба - видання про Київ і столичну область

 

 ПУБЛІКАЦІЇ -- Правозахисні публікації наших колег


Відкритий лист Президенту України та іншим висшим державним чиновникам з приводу формування Бюджету м. Києва на 2015 рік

   
    Фундація «Відкрите суспільство» та громадські організації ВГО «Київське Віче», ГО ВРНК «Комітет Народного Контролю», ВГО «Комітет конституційно-правового контролю України», БФ «Місія Інтелектуальних Ініціатив», БФ «Новації – шлях серця», ГО «Парламентський клуб неурядових організацій» в рамках проведення антикорупційних перевірок діяльності КМДА та Київради, провели дослідження витратної частини бюджету міста Києва на 2015 рік та інформують про виявлення ознак корупційних ризиків.
    Так, в п.48 Додатку №6 до проекту рішення Київради міститься інформація про витрати з міського бюджету на 2015 рік, запропоновані Департаментом містобудування та архітектури КМДА на суму 41,78 млн.грн., з яких, на проектні роботи передбачено виділити 34,73 млн.грн. При цьому різниця вартості робіт у показниках не обґрунтована і за кодом тимчасової класифікації видатків та кредитування відноситься до «Розробки схем та проектних рiшень масового застосування».
    Не дивлячись на протести киян, експертів та громадських активістів, КМДА продовжує фінансувати корумпований проект «Генеральний план розвитку м.Києва та його приміської зони до 2025 року» на суму 2.4 млн.грн., ігноруючи діючий безстроковий Генплан міста Києва до 2020 року.
    
    Київська влада наполегливо фінансує Генплан 2025, всупереч п.3 Прикінцевих положень діючого Закону України від 17.11.2011 №3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності», яким передбачено, що Генеральні плани населених пунктів, затверджені до набрання чинності цим Законом, є безстроковими, тобто в столиці був і залишається діючим на теперішній час «Генеральний план розвитку міста Києва та проекту планування його приміської території на період до 2020 року», а новий Генеральний план м. Києва 2025 є тільки проектом.
    
    Керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 року № 514-р (п.27, п.28, п.п 8) КМДА була застосована назва «Генеральний план м. Києва до 2025 року» для створення комплексної інформаційно-аналітичної системи. На сьогодні така система не створена, натомість, листом від 03.12.201 №055-4320 головний архітектор м. Києва С. Целовальник інформував громадськість про те, що першою стадією так званого нового Генплану 2025 була «Концепція стратегічного розвитку м. Києва», свідомо вводячі громадськість в оману, що нібито існує ГЕНПЛАН 2025, а зовсім не проект нового Генплану 2025, який не мав правових підстав для його розробки, не зазначаючи про негативні висновки Держекспертизи, та незавершені перевірки Прокуратури м. Києва, Державної фінансової інспекції України, що на цей час перебувають на контролі Генеральної прокуратури України.
    
    Наразі з’ясувати легітимність витрачання бюджетних коштів на розробку так званого «нового генплану 2025», починаючи з 2008р. та на продовження робіт по його розробці надалі до 2015р. включно, а також отримати звіт щодо підстав нецільового витрачання бюджетних коштів від Департаменту містобудування і архітектури КМДА щодо кінцевого варіанту Генплану 2025 (а їх було вже три) отримати не можливо з огляду на те, що ці дані приховуються розробниками Генплану 2025 з метою уникнення від відповідальності за нецільове використання бюджетних коштів, оскільки в м. Києві діє безстроковий Генеральний план розвитку м. Києва 2020.
    Згідно діючих ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» до складу матеріалів Генплану м.Києва 2025 має входити розділ з обґрунтуванням пропозицій щодо вулично-дорожньої мережі за її категоріями з визначенням розрахункових проектних показників та відповідної Схеми (п.п. 5.2.42 – 5.5), тому не зрозумілим є фінансування «Інтегрованого Плану розвитку транспортної інфраструктури м. Києва» на суму 9 млн.грн, (підстави та необхідність розробки за діючим законодавством).
    Одіозним, на нашу думку є рішення фінансувати розробку плану зонування «окремих частин м. Києва» на суму понад 5 млн.грн., не знаючи площу та потреби громади міста в таких проектах та зважаючи, що 1.3 млн.грн., було вже витрачено при попередниках. Не маючи звітності щодо ефективності витрачених коштів та громадського запиту на такі роботи в період кризи та війни, вважаємо не припустимим одночасне фінансування плану зонування та детальних планів не визначених адміністративних одиниць столиці.
    Найбільш спірним є продовження фінансування ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ IНФОРМАЦIЙНО-АНАЛIТИЧНОЇ СИСТЕМИ МIСТОБУДIВНИЙ КАДАСТР М.КИЄВА" на суму 13.9 млн.грн., , оскільки на розробку та впровадження цієї системи протягом кількох років витрачаються гроші державного (4 млн.грн) та столичного (7,3 млн.грн.) бюджетів, а якість та ефективність цієї системи ніким не доведена - навпаки, невідповідність інформаційної системи МІАС ЗМД до показників діючих Генплану та Детальних планів територій вже не можна приховати.
    Враховуючи те, що КМДА не розглядає пропозиції громадськості щодо безкоштовного альтернативного поліпшення цієї системи, пропонуємо виключити з фінансування цей пункт з метою економії бюджетних коштів.
    Найбільш корупційним, на нашу думку є стаття витрат «РОЗРОБКА ТА КОРИГУВАННЯ МАТЕРIАЛIВ ДЕТАЛЬНИХ ПЛАНIВ ТА КОНЦЕПЦIЙ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРIЙ, МIСТОБУДIВНИХ ПРОГРАМ ТА IНШОЇ МIСТОБУДIВНОЇ ДОКУМЕНТАЦIЇ, ПАСПОРТIВ ВУЛИЦЬ, МIСЬКИХ ВУЗЛIВ, РОЗРОБКА ТЕХНIКО-ЕКОНОМIЧНИХ ОБГРУНТУВАНЬ» на суму 10, 4 млн.гн., оскільки цей пункт не містить переліку детальних планів, програм, паспортів та іншої містобудівної документації, індикаторів оцінки та площі території проектування.
    Зважаючи на те, що в запропонованому варіанті витрат не має обґрунтування суспільних потреб на ці види робіт і звітності щодо витрачених коштів з 2010 по 2014 роки (саме за цими статтями робіт) складається враження, що «нова» команда Кличка в особі профільних заступників з питань містобудування просто очолила корупційні схеми по розкраданню коштів міського бюджету.
    Враховуючи вищенаведене, пропонуємо всім долучитись до розгляду Бюджету м. Києва 2015 та не допустити корупційних схем витрат коштів, які можуть бути витрачені на соціальні програми медицини, освіти, міського транспорту, охорони культурної спадщини.
    
    Експерт у галузі містобудування,
    кандидат наук державного управління В. Глеба
    
    ВГО «Київське Віче» Т. Шевчук
    
    Голова ГО Всеукраїнська Рада Народного Контролю
    «Комітет Народного Контролю» В.М.Яворський
    
    ВГО «Комітет конституційно-правового контролю
    України» ____________
    
    БФ «Місія Інтелектуальних Ініціатив» Т. Кінько
    
    БФ «Новації – шлях серця» _________
    
    ГО «Парламентський клуб неурядових організацій» О. Спорников
    
    
    
    

Публікація від 28 січня, 2015 р.

Яким суспільним інституціям ви довіряєте найбільше?
Президенту
Верховній раді
Уряду
органам місцевого самоврядування
Армії
Поліції
Цекрві
Громадським організаціям
Волонтерам
Нікому не довіряю