ОСОБЛИВОСТІ PR У ПЕРІОД ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І ПРОФЕСІЙНА ЕТИКА PR-КОНСУЛЬТАНТА
3 червня, 2005 р.
*** 4 червня 2005 року ВГО "Українська ліга по зв'язках із громадськістю" (PR-ліга) запрошує PR-фахівців, політтехнологів, журналістів взяти участь вже в традиційній клубній зустрічі на тему: "Особливості PR у період проведення виборчої кампанії: соціальна відповідальність і професійна етика PR-консультанта"
Під час клубної зустрічі пропонується зосередитися на наступних принципово важливих питаннях:
1. Як PR-суспільство може вплинути на етичність виборчого політичного піару під час виборчих кампаній в Україні (презентує - Юрій Штепа, перший віце-президент PR-ліги, головний партнер FKG -експерт, керівник служби зовнішніх зв'язків журналу "Експерт")
2. Концепція національного конкурсу PR-проектів (презентує Ігорю Чабан, віце-президент PR-ліги, керівник служби по зв'язках із громадськістю телеканала "Інтер")
Клубна зустріч відбудеться: з 12.00 до 14.30
Місце проведення - м. Київ, вул. Шовковична, 12, Інститут соціології НАН України
Обов'язкова акредитація за телефонами: (044) 425 3667, 237 0315; або електронною поштою: pr@pr-lіga.org.ua
Контактна особа: Наталя Горобець
Завершення терміну акредитації - 3 червня.
Участь у клубній зустрічі 30,00 грн., для членів PR-ліги і журналістів - безкоштовно.
КОНТАКТИ
Дирекція ВГО "Українська ліга по зв'язках із громадськістю"
Тел.: (044) 425 3667; 237 0315
Ел. пошта: pr@pr-lіga.org.ua
Інтернет-сайт: www.pr-liga.org.ua
|