Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ІНТЕГРО
Фонд Країна Добродій
Газета Нова Доба - видання про Київ і столичну область
Парламентський клуб НУО
Українська гельсинська спілка з прав людини
Портал Громадський простір

 

 НОВИНИ


Конкурс на реалізацію кампаній з популяризації ідеї соціального підприємництва в Україні

24 травня, 2016 р.

    Фонд Східна Європа у співпраці з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. оголошує конкурс на проведення інформаційних кампаній в нових і традиційних ЗМІ, спрямованих на підвищення обізнаності населення та популяризацію ідеї соціального підприємництва в Україні.
    
    Конкурс проводиться в рамках проекту «Соціальне підприємництво як інноваційний механізм вирішення питань суспільного розвитку», який є частиною програми «Сприяння розвитку міжсекторного партнерства в цілях захисту інтересів дітей: долучення ВПО до активних учасників процесу».
    
    Мета проекту – створити підґрунтя для розвитку соціального підприємництва у східних областях України задля поліпшення соціальної та економічної ситуації вразливих груп населення, об’єднуючи зусилля бізнесу, влади та місцевої громади.
    
    Соціальне підприємство – це бізнес, метою якого є вирішення соціальних проблем. Прибутки соціального підприємства спрямовуються головним чином на розвиток соціального бізнесу, громадські справи чи на вирішення гострих суспільних проблем. Таке підприємство діє за всіма законами бізнесу і приносить прибуток, тому не вважається благодійною організацією. З іншого боку соціальне підприємництво сприяє розвитку суспільства через впровадження інновацій, стимулює до саморозвитку та вчить допомагати самому собі. Воно поширюється на такі галузі, як освіта, охорона навколишнього середовища, боротьба з бідністю, захист прав людини тощо.
    
    Детальніше про соціальне підприємництво можна дізнатися за лінком: http://www.socialbusiness.in.ua/
    
    У рамках конкурсу планується надати підтримку для реалізації двох інформаційних кампаній. Загальний бюджет конкурсу – 140 000 грн.
    
    Середній розмір гранту – 70 000 грн. Очікується, що одна підтримана кампанія буде орієнтована на молодь, а інша - на широку аудиторію. Крім того, принаймні одна кампанія матиме всеукраїнське охоплення.
    
    До участі в конкурсі запрошуються українські недержавні неприбуткові організації зі статусом юридичної особи зі східної частини України, зокрема з Одеської, Харківської, Донецької та Луганської областей.
    
    В рамках інформаційної кампанії може бути підтримано створення та розповсюдження креативних та змістовних відеороликів, інфографіки, серії друкованих та інтернет-банерів, анімаційних роликів тощо.
    
    Інформаційні кампанії повинні бути спрямовані на наступні теми:
    
    Соціальне підприємництво: як це працює;
    Різниця між класичним та соціальним підприємством;
    Вирішення актуальних суспільних проблем за допомогою соціального підприємництва;
    Приклади успішних українських соціальних підприємств та результати їх роботи.
    Критерії відбору заявок:
    
    Наявність попереднього досвіду створення інформаційних продуктів та проведення медіа-кампаній;
    Наявність чіткої концепції інформаційної кампанії, зокрема щодо шляхів розміщення та поширення продуктів інформаційної кампанії;
    Очікуване покриття цільової аудиторії;
    Збалансований бюджет;
    Креативний підхід.
    Заявка повинна містити:
    
    Аплікаційну форму, де має бути чітко прописано концепцію та дизайн кампанії, інформаційні продукти, які будуть створені, план розповсюдження створених інформаційних матеріалів, ключові меседжі та очікувані результати кампанії;
    Детальний бюджет проекту;
    Резюме ключових виконавців;
    Приклади створених раніше інформаційних продуктів, якщо такі були.
    Неповні заявки до розгляду прийматися не будуть.
    
    Термін реалізації проекту не повинен перевищувати 3 місяці та має закінчитися до 30 вересня 2016 р.
    
    Останній термін подання заявок – 15 червня 2016 року. Заявки повинні бути надіслані на адресу електронної пошти: oshavarova@eef.org.ua з поміткою у темі листа «Конкурс інформаційних кампаній з поуляризації ідеї соціального підприємництва».
    
    Розгляд заявок буде здійснюватися незалежною радою експертів. Рішення про підтримку проектів буде прийняте до 10 липня 2016 р.
    
    Будь ласка, зверніть увагу:
    
    В рамках цього конкурсу не надаються гранти комерційним організаціям, політичним партіям, релігійним громадам та фізичним особам;
    Учасники конкурсу будуть письмово повідомлені про результати розгляду їхньої заявки;
    Рішення конкурсної комісії щодо переможців не підлягають перегляду;
    Надані матеріали не повертаються та не рецензуються.
    Питання щодо цього оголошення можуть бути надіслані у письмовому вигляді Ользі Шаваровій, координатору програм Фонду Східна Європа, електронною поштою на адресу: oshavarova@eef.org.ua, або д-р. Богдану Андрощуку, координатору програми ChildFund Deutschland, електронною поштою на адресу: androshchuk@childfund.de
    
    Проект «Соціальне підприємництво як інноваційний механізм вирішення питань суспільного розвитку» реалізується Фондом Східна Європа та є частиною програми «Сприяння розвитку міжсекторного партнерства в цілях захисту інтересів дітей: долучення ВПО до активних учасників процесу». Проект виконується за підтримки німецької Громадської організації ChildFund Deutschland e.V. та Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини.
    
    Контакти
    
    Ольга Шаварова
    oshavarova@eef.org.ua


Чи вважаєте ви за необхідне реформувати ООН?
Так
Ні
ООН потрібно ліквідувати, а не реформувати