Програма міжнародних обмінів (Іnternatіonal Human Rіghts Іnternshіp Program (ІHRІ)
21 червня, 2004 р.
*** У рамках даної програми підтримуються проекти по розвитку демократії, захисту прав людини, професійному розвитку членів організацій, що працюють у сфері захисту прав людини, у тому числі із країн колишнього СРСР.
Підтримується діяльність по навчанню або професійні обміни по наступних напрямках:
- Навчання на місці: учасник з однієї країни, що має конкретний досвід роботи в певній області, проводить тренінг/навчання для співробітників організації в іншій країні.
- Професійне зміцнення: учасник працює як тимчасовий співробітник в приймаючій організації, одержуючи на робочому місці знання й навички в певній сфері діяльності.
- Дослідницька поїздка: учасник проводить всебічне дослідження в сфері своєї діяльності, відвідуючи профільні організації або беручи участь у консультаціях зі співробітниками організацій, що працюють в області прав людини й суміжних областей, в одній або декількох країнах.
Іnternatіonal Human Rіghts Іnternshіp Program в основному не підтримує участь у курсах і тренінгах. Пропозиції про таку підтримку будуть розглядатися тільки у випадках, якщо бажаний курс/тренінг має вузьку спрямованість і чітко відповідає потребам організації.
Крайні строки подачі заявок: - 30 квітня 2004 р. - 31 серпня 2004 р. - 31 грудня 2004 р.
Гранти покривають вартість проїзду, невелику стипендію й медичну страховку для учасника або викладача. Підтримка дружинам і родинам не надається. Розмір гранта залежить від місця реалізації й тривалості проекту (зазвичай від одного до трьох місяців). Звичайна сума гранта - від 1000 до 7000 доларів США.
Оскільки ціль ІHRІ - сприяти посиленню організацій, що працюють в області прав людини, пріоритет буде віддаватися заявкам від організацій. Заявки від окремих осіб будуть прийматися тільки в тому випадку, якщо претендент переконливо продемонстрував прихильність активної діяльності в області прав людини й живе або працює в країні, де організації, що працюють в області прав людини, нечисленні або взагалі відсутні.
Деталі на: http://www.iie.org/Website/WPreview.cfm?WID=171
|